Kennismaken

De schietsport is geschikt voor jong en oud en voor man en vrouw. Onze vereniging heeft een prachtige, recent gerenoveerde en zeer moderne accommodatie waar geschoten kan worden met lucht- en vuurwapens, een gezellige kantine en vooral erg veel leuke leden die allemaal dezelfde passie delen en zich ook thuis voelen in het verenigingsleven dat na het schieten plaatsvindt in onze kantine. Alle reden dus om lid te worden!

Voor mensen die serieus geïnteresseerd zijn in de schietsport bestaat de mogelijkheid om een bezoek te brengen aan onze schietsportvereniging. Tijdens een rondleiding krijgt u algemene informatie en kunt u zich een beeld vormen over onze vereniging en de schietsport in het algemeen. Uiteraard is er dan ook gelegenheid om uitgebreid op uw vragen in te gaan.

Het is overigens niet gebruikelijk dat u tijdens uw bezoek zelf zult schieten, maar mocht die gelegenheid zich toch voordoen, dan zullen wij u uitsluitend met een luchtwapen laten schieten en dus niet met een vuurwapen.

Als u onderstaand formulier invult, dan nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak.

We krijgen regelmatig de vraag of men met een aantal personen eens een avondje kan komen schieten. Dit behoort niet tot de mogelijkheden; onze faciliteiten zijn gericht op de leden van de vereniging en op hen die dat overwegen te worden.

Voor een vrijblijvend dagje schieten verwijzen wij graag door naar een commerciële baan zoals Dorhout Mees in Biddinghuizen.

(Alle velden zijn verplicht)

Voornaam:

Achternaam: